lördag 6 juni 2009

Idag är jag väldigt trött, åkte för att träffa Linnea men det slutade med att vi somnade i hennes säng.
På vägen hem därifrån följde en katt efter mig hela vägen hem. (Läskigt) När jag hade kommit hem så stod den utanför min
 dörr och hoppades på att få följa med in, stackarn. En halvtimme senare kommen min lillebror Nicho in i mitt rum och säger.
"Bella kom och titta, din kille sitter i soffan". Jag fattade ingenting, vadå kille?? Så går ja till vardagsrummet och i soffan sitter katten.
Sjukt söt.
 
Men men snart blir det pizza till middag. Ush vad gott. Dags att belöna sig efter att man tränar som ett djur.
 
 
 
Har hittat en väldigt bra låt, lyssna på den.
 
Anastacia - You'll never be alone.
 
 
 


Dela foton på ett smidigt sätt med Windows LiveT Photos. Dra och släpp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar